· štruktúra jednotlivých aktivít kurzu,

· prehľadnosť prezentovaného materiálu,

· počet chýb v prezentovaných materiáloch,

· množstvo cudzojazyčných materiálov,

· množstvo časovo náročných úloh,

· jednoznačnosť a stručnosť zadaných úloh,

· jednoznačnosť, stručnosť a zrozumiteľnosť inštrukcií,

· počet technických dotazov a problémov, najmä na začiatku kurzu,

· celkový počet diskusných príspevkov v kurze,

· rýchlosť odozvy tútora,

· naviazanie pozitívneho medziľudského vzťahu medzi tútorom a študujúcim,

· predovšetkým samoinštrukčnosť a didaktická účinnosť učebného textu.

Faktory ovplyvňujúce úspešnosť e-learningu

© Tento projekt vznikol ako školské dielo podľa §51 zákona č. 18 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom.