© Tento projekt vznikol ako školské dielo podľa §51 zákona č. 18 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom.

V dištančnom texte rozlišujeme niekoľko typov otázok [11]:

 

Kontrolné otázky – vzťahujú sa k blízkemu textu a pomáhajú s opakovaním znalostí.

 

Otázky na zamyslenie – rozvíjajú poznávacie, logické deduktívne a ďalšie schopnosti študenta. Správnu odpoveď študent tvorí sám prostredníctvom získaných znalostí. Odpoveď nemožno nájsť priamo v texte.

 

Samohodnotiace otázky –  niekoľko jednoduchých otázok na základe ktorých môže študent zhodnotiť pochopenie problematiky, upozorňujú ho na nedostatky v znalostiach. Umiestňujú sa kdekoľvek v texte, najlepšie v blízkosti zložitejšej študijnej  látky.

 

Rečnícke otázky – priťahujú pozornosť k určitým miestam v texte a robia čítanie atraktívnejším.